Rumored Buzz on ثبت شرکتها تهران

Wiki Article

به عبارت دیگر با اجرای این قرار، خوانده کمتر می تواند در مالش که توقیف شده دخل و تصرفی داشته باشد و نمی تواند آن را بفروشد.

در تصادفات رانندگی بین دو اتومبیل در اغلب موارد خسارات جزئی یا کلی به خودرو وارد می شود .

بهترین وکیل طلاق توافقی خانم و آقا ایران با کمترین هزینه و زمان

دانلود نمونه دادخواست تقاضای صدور حکم طلاق توسط زوجه بدلیل محکومیت شوهر به ارتکاب جرم مغایر با حیثیت خانوادگی و شؤن زوجه

ب-۷ : تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیتهای قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت. 

از آنجائیکه انتخاب موضوع فعالیت شرکت از مسائل تخصصی است، توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان متخصص ثبتی موسسه حقوقی مشهور مشاوره نمایید.

مغازه یک ملک تجاری محسوب می شود و اجاره ملک تجاری با اجاره ی ملک های مسکونی تفاوت دارند. این تفاوت در درجه ی اول به خاطر کاربری ملک تجاری است که به نوبه ی خود بر روی مبلغ اجاره هم تأثیر دارد.

لازم به ثبت شرکت تهران ذکر است که هر بار پس از وارد کردن یک نام درخواستی جدید و اطلاعات مرتبط با آن باید این گزینه را انتخاب کنید تا به قسمت پایین این فرم افزوده شود.

مجمع عمومی فوق العاده شرکت ................................... و شناسه ملی ........................... با مسئولیت محدود به شماره ثبت .

از این روه تیم حقوقی ما کلیه خدمات ثبت شرکت و ثبت برند را در کوتاهتریت زمان انجام میگیرد .

دانلود نمونه وکالت نامه برای ازدواج بسمه تعالی موکل : آقای / خانم ....................................

الف-۴ : اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

این قرارداد فی مابین خانم / آقای ..................................... فرزند آقای ............................ دارای شناسنامه به شماره .................................. صادره از ............................................. متولد ............................ ساكن : .............. ............................................با شماره تلفن ..........................

تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است ثبت شرکتهای تهران شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید.

Report this wiki page